Investeşte în oameni I
FONDUL SOCIAL
EUROPEAN
Programul
Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa
prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"
Domeniul
major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de
ocupare"
Numărul
de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625
Titlul
proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati
NR. 3655 /23.10.2012
Aprob,
Director Executiv
Manager de Proiect
TIBERIU PANESCU
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
PROCEDURA APLICATA :ACHIZIŢIE
DIRECTĂ - OFFLINE
IN VEDEREA INCHEIERII UNUI CONTRACT
DE ACHIZITIE SERVICII
conf.
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare
DATA SI ORA
DESCHIDERII OFERTELOR:
05.11.2012
ORA: 13.00
sediul
AJOFM HARGHITA
PENTRU
ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE ANALIZE MEDICALE
A. INFORMATII GENERALE
A.1.1.
Denumirea autorităţii contractante:
Agentia
Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita
Cod fiscal: 11344042
Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul
Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania
Telefon:
0266/313423;
Email: edit.jano@hr.anofm.ro;
Persoane de
contact:
Pentru informaţii şi clarificari privind
documentele care trebuie prezentate de către ofertant: D-na Jano Edit
Andrea, tel.0735539744
A.1.2.
Activitatea autorităţii contractante
Agenţia
Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică
în subordinea ANOFM la 01.01.1999 si functioneaza in baza Legii 202/2006.
Agenţia
Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita este
instituţie publică, cu personalitate juridică.
A.2.1.
Obiectul contractului de achizitie publica:
obiectul contractului îl constituie :
• achiziţionarea
serviciilor de analize medicale (cod CPV 85148000-8)
A.2.2.
Procedura aplicata: ACHIZIŢIE DIRECTĂ - OFFLINE
Intocmit,
Asistent manager proiect
Jano Edit Andrea
Investeşte în oameni I
FONDUL SOCIAL
EUROPEAN
Programul
Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa
prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"
Domeniul
major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de
ocupare"
Numărul
de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625
Titlul
proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati
Nr. 3656/
23.10.2012
Aprob,
Director Executiv
Manager de Proiect
TIBERIU PANESCU
CAIET DE SARCINI
PENTRU SELECTIA DE OFERTE PENTRU FURNIZAREA
SERVICIILOR DE ANALIZE MEDICALE
pentru proiectul
Program Integrator al Formării
Adulţilor Necalificaţi
Beneficiar: |
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca
Harghita |
Denumirea contractului de achizitie: |
Servicii |
Obiectul contractului de achizitie: |
Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 25 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de LUCRATOR FINISOR PT CONSTRUCTII Miercurea Ciuc Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 25 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de TAMPLAR
UNIVERSAL Odorheiu Secuiesc Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 25 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de DULGHER, TAMPLAR, PARCHETAR la Odorheiu Secuiesc Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 25 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de AGENT
DE SECURITATE la Miercurea Ciuc |
Cod CPV: |
Cod CPV 85148000-8 , total 100 persoane |
1.Autoritatea contractantă
Agenţia
Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita
Cod fiscal: 11344042
Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei,
nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania
Telefon:
0266/313423;
Email:
edit.jano@hr.anofm.ro
Persoana de
contact:
Pentru
informaţii şi clarificări privind documentele care trebuie
prezentate de către ofertant:
Doamna Jano Edit Andrea, asistent manager proiect PIFAN, Program Integrator al
Formării Adulţilor Necalificaţi, tel.0266/313423
Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică
în subordinea ANOFM la 01.01.1999 şi functionează în baza Legii
202/2006.
Serviciile
sale se adreseaza şomerilor şi agenţilor economici.
2.Sursa
de finanţare
Proiect cofinanţat din Fondul
Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013
- Fondul Social European – 91%, Co-finanţare
proprie(naţională) 9%
- Bugetul asigurărilor de şomaj, capitolul 8004
– 56,
Proiecte cu
finanţare din fonduri externe nerambursabile (FSE) cu cheltuieli
neeligibile TVA, comisioane de management, taxe de inmatriculare, taxa de
poluare, dobanzi, asigurari si alte costuri atasate contractului.
3.Organizaţii
eligibile
Asociaţii, Fundaţii
organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi
fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit
Legii 31/1991 republicată şi modificată, care au ca obiect de activitate , cod CAEN 8690 – Alte activitati
referitoare la sanatatea umana .
4.Prezentarea
ofertei
4.1 Limba de prezentare a
ofertei - limba română
4.2 Moneda în care este exprimat
preţul contractului - LEI
4.3 Perioada minimă de
valabilitate a ofertei – până la
finalizarea proiectului Program Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi
(31 octombrie 2013)
4.4 Modul de prezentare al
ofertei (tehnic şi financiar)
Oferta să permită identificarea cu
uşurinţă a obiectului contractului, a analizelor ce sunt
necesare diferitelor meserii , tinand cont de cursurile care vor fi organizate.
Oferta să permită determinarea elementelor de
cost ce formează oferta.
Oferta să fie depusa în plic închis cu meţiunea
,, A nu se deschide până pe data de 05.11.2012 ora 13.00 - Ofertă Analize
medicale pentru proiectul PIFAN.
Adresa achizitorului unde se primesc ofertele:
Agenţia Judeteană pentru Ocuparea Forţei
de Muncă Harghita, Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114,
jud. Harghita, Romania
Emiterea facturilor să fie trimise pe suport de
hârtie la adresa Agenţia Judeteană pentru Ocuparea Forţei de
Muncă Harghita, Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114,
jud. Harghita, pana in data de 2 a lunii pentru serviciile prestate in luna
precedenta.
Propunerea
tehnică
Serviciul de analize medicale se va
acorda unui numar de maxim 100 de someri si va consta in seturi de analize in functie
de ocupatia/meseria in care se organizeaza cursul de formare.
Nr. crt. |
Denumirea cursului |
Localitatea |
1 |
Tamplar universal |
Odorheiu Secuiesc |
2 |
Dulgher,tamplar,parchetar
|
Odorheiu Secuiesc |
3 |
Agent de paza si ordine |
Miercurea Ciuc |
4 |
Lucrator finisor pentru constructii |
Miercurea Ciuc |
CONŢINUTUL OFERTEI
-
Documentele
doveditoare ale eligibilităţii:
a) autorizatia pentru
desfasurarea de activitati independente sau
b) certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau
c) certificat de inscriere in
Registrul asociatiilor si fundatiilor.
d) actul constitutiv din
care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la sanatatea umana , in copie certificata de furnizor ;
e) Se solicita confirmarea privind
plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare
fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificata
de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii
ofertelor.
f) Certificatul privind impozitele si
taxele locale,in original sau in copie certificata de conform cu originalul de
catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de
Directia de impozite si taxe locale.;
Vor
fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.
Activitatea trebuie sa acopere orasele
Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc , atat in ceea ce priveste recoltarea
probelor biologice cat si examenul de medicina a muncii.
g, Acord al medicului/medicilor de
medicina muncii care vor realiza examenul specific de medicina muncii
Propunerea tehnică va fi
semnată de persoane împuternicite ale ofertantului şi va avea un
caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe
toată perioada de valabilitate a ofertei
Propunerea financiară
Costul unitar per client va fi calculat, separat pe fiecare
meserie , iar apoi se va face bugetul total exprimat in lei
Propunerea financiară va fi
semnată de persoane împuternicite ale ofertantului şi va avea un caracter
ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată
perioada de valabilitate a ofertei.
Se va completa Formularul 1 .
5. Termen de livrare
şi locul, Condiţii de receptie, Modalitatea
de decontare
Termen
de livrare,
Serviciile vor fi prestate în baza contractului de achiziţie
publică ce se va încheia în urma aplicării procedurii de
achiziţie publică.
Termen maxim de prestare a serviciilor care fac obiectul
achiziţiei este de maxim 10 de zile calendaristice de la solicitarea de
catre AJOFM Harghita.
Locul
de livrare,
Miercurea-Ciuc
Odorheiu-Secuiesc
Condiţii
de recepţie,
Recepţia se va face pe baza de table cu participantii
carora li s-au efectuat analizele medicale, precum si ananlizele efectuate. Se
vor atasa copii dupa documentele care centralizeaza analizele si recomandarea
medicului de medicina a muncii
cantitativă şi calitativă, către
furnizor în prezenţa
beneficiarului.
-
operaţiunea
de recepţie va fi consemnată în proces verbal.
Mod
de decontare,
Conform facturilor lunare emise
de către contractor şi prevederilor contractuale
Furnizorii care presteaza
serviciile medicale sunt platiti la finalizarea actului medical odata pe luna,
in functie de numarul persoanelor inscrise si al investigatiilor medicale efectuate, inclusiv
avizul medical final, pe baza de factura fiscala.
In prima zi lucratoare din luna pana
la ora 12,00 se va depune o cerere de finantare cu suma solicitata la decontare
in acea luna pentru activitatile lunii precedente . Daca aceasta cerere de
finantare nu se trimite in timp util nu se vor aloca bani pe aceea luna , iar
decontul va fi platit doar luna urmatoare . A treia nerespectare de termene sau
necheltuirea banilor alocati va duce la rezilierea contractului . Deconturile
se vor depune pana in data de 15 ale lunii pentru serviciile prestate in luna
precedenta. AJOFM Harghita va avea un termen de 10 zile pentru verificarea
decontului si alte 5 zile pentru efectuarea platii.
6.Termen
de depunere a ofertelor
Oferta se depune la sediul Agenţiei
Judeteane pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod
postal 530114, jud. Harghita, cam.1,
Termen:
05.11.2012, orele 12.00.
7.Deschiderea
ofertelor
Deschiderea ofertelor se
va efectua în data de 05.11.2012 orele 13,00, la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc .
8.Modul
de evaluare si punctare
Se vor descalifica
ofertele ale caror pret depaseste pretul estimat din anuntul de intentie (de
25705 ron faraTVA)
Ofertele care se
califica dupa verificarile prevazute mai sus vor fi evaluate din punctul de
vedere al pretului si se va realiza
clasamentul ofertelor in ordine crescatoare a preturilor fara tva.
Va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic
9.Termen
de stabilire a câştigătorului
Câştigătorul
va stabilit cel târziu până pe data de
06.11.2012, orele 12.00, oră până la care ofertanţii vor
fi înştiinţaţi electonic
sau prin fax cu privire la rezultatul
selecţiei.
10.Termen
de contestare
Potrivit legislatiei in
vigoare cu modificarile si completarile ulterioare pana pe data de 13.11.2012
11.
Precizări finale
AJOFM HARGHITA, ca entitate achizitoare, îşi
rezervă dreptul de a respinge orice ofertă sau toate ofertele, în
situaţiile în care,
-
nu respectă prevederile legale în vigoare,
-
nu respectă prevederile prezentului caiet de
sarcini,
-
valorile
prezentate de ofertanţi în oferte depăşesc cu valori
inacceptabile pentru autoritatea contractată valorile estimate şi
prevăzute în buget,
-
valorile
prezentate de ofertanţi în oferte sunt subevaluate din dorinţa de a
câştiga cu orice preţ.
Intocmit,
Asistent manager proiect
Jano Edit Andrea
Vizat,
Prestator servicii juridice
Avocat Penu Tibor Szilard